payback.blogg.se/tvillingarna

Här tänkte jag uppdatera de som vill följa oss mot vår dröm att få tre barn varav en är Lucas och de andra två ligger i magen!

Vår resa började den 22 september,

Publicerad 2013-01-05 12:55:00 i Allmänt,

det var den dagen som vi gifte oss och hade ett magiskt underbart bröllop!
Allting var perfekt och vi tror och hoppas att alla hade så kul som vi ville och önskade!
 
Vi hade försökt att få syskon till älskade och bästa Lucas i nästan ett år, kompisar till oss blev gravid och varje gång så blev jag påmind om att Lucas kanske inte skulle få ett syskon och vi inte skulle få ett barn till. Även om vi samtidigt var sååååå tacksamma för att vi hade fått ett barn som mådde bra och som är helt underbar så ville vi verkligen få ett syskon till Lucas. Jag börjar närma mig det magiska 40 års strecket plus min diabetes så jag visste att en självklarhet till att bli gravid finns inte. (Det finns det aldrig visserligen...)
 
Jag är uppvuxen med tre syskon vilket betyder så mycket för mig och det är verkligen en förmån att ha tre styckna människor i min närhet som har mer eller mindre samma erfarenheter från vår uppväxt och familj. Patrik har två syskon, vilket han också värdesätter högt och som bidrar till att vi vill ha en stor familj.. Det betyder så mycket med syskon och jag hoppas och vill att mina barn ska vara ett stöd för varandra såsom föräldrar och vänner har svårt att vara.
 
I och med att vi träffades sent i livet eller i varje fall kom igång med barn sent så hade vi bestämt att det får bli två barn efetrsom vi GÄRNA vill ha fler barn men känner också att ju äldre vi blir så vill vi koncentrera oss på att växa med barnen istället för att fastna för länge i småbarnsåren, förstår ni vad vi menar? Så därför var det "bestämt" med två barn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny Hamann

Jag är 38 år, nygift med Patrik och har en underbar son på 2 år, Lucas. Nu har jag också turen att vara gravid med tvillingar! Jag jobbar som restaurangchef på Solvalla, vilket är en stor travbana i Stockholm. Jag har också två mammor, tre pappor och tre syson! Jag älskar min familj, min släkt, mitt jobb och framförallt min vardag! Den är GULD som jag skulle uttrycka mig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela