16 december

...skulle min kompis Alfred komma och leka med mig medans hans mamma och pappa skulle bort någonstans. Alfred har jag känt hela livet, han är så rolig och hemma hos honom finns det världens roligaste trappa, det var den första trappan som jag gick i. Både mamma och jag såg fram emot att Alfred skulle komma, det var lite synd om A för han var så ledsen när hans M&P hade åkt att jag var tvungen att sympati gråta med honom ett tag...



Men efter ett tag blev allt lite bättre- det räckte med att jag lånade ut brandbilen så blev Alfred glad igen.



Alfred och jag fick välling samtidigt och vi gick och la oss i varsitt rum men på morgonen när jag skulle titta in till alfred så var han borta... Han hade åkt hem utan att väcka mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0