Grabbhelg...

2 advent åkte mamma för att hälsa på Liams mamma i Övik, jag förstår inte vad hon skulle göra där när inte jag är med men jag och pappa fick en toppen helg själva!


På lördagen så var vi hos Stefan&Karin med alla coola tjejer och kille- sååååå underbart, Jag tittade på vägen med alla bilar, jag spelade på Linas piano och jag tittade drömmande på Jocke!

På söndagen träffade vi ungarna som M&P säger men förstår inte riktigt vad de menar, de är ju inga ungar de är ju jättestora! ;)

  


Hela min extra familj...
 Efter denna utställning var vi i Solna centrum och väntade på att vi skulle hämta mamma på arlanda! Jippie nu är hon hemma igen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0